Subject: RE: Kiri
From: "Elektrilevi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 11:28:23 +0300

Tere

Elektrilevi OÜ saadab vastuskirja 21.05.2024  JV-KHO-1/2668, Riigitee 8 
Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia vahelise lõigu 
kergliiklustee projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine.

Lugupidamisega

Malle Okas

+372 5209995

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 14, 2024 2:39 PM
To: Elering AS <[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; Telia Eesti AS <[email-masked]>; Elektrilevi 
<[email-masked]>
Subject: Kiri

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 8 Tallinna–Paldiski tee km 17,25-18,45 asuva Hüüru–Kiia 
vahelise lõigu kergliiklustee projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.05.2024

Registreerimise number: 8-1/24-003/8341-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>